Avbokning av mötesrum skall ske senast 24 timmar före mötets start för att slippa debitering. Avbokning sker via avbokningslänk i bokningsbekräftelsen som skickas till angiven e-postadress vid bokning.
Fakturering
Fakturan skickas till den e-postadress som angivits vid bokning och ska betalas inom 30 dagar från fakturadatumet.
Tillträde
Tillträde till det bokade mötesrummet sker enligt de på orderbekräftelsen angivna tiderna. Fem minuter före sluttid skall ni ha lämnat mötesrummet iordningställt enligt rubriken Städning och återställande. För tid utöver överenskommelse debiteras timkostnad gällande prislista.
Teknik och möblering
I rummen finns tillgång till stolar, bord, luftkonditionering, whiteboard, Ultra HD-skärm, Ultra HD konferenskamera, 3.1 kanals ljudanläggning och WiFi.
WiFi
Inloggning till det trådlösa nätverket fås på plats i mötesrummet.
Användning
Den som bokat mötesrummet ansvarar för att:
mötesrummet endast används för rummets ändamål och den tid som bokats
ersätta eventuell skada eller förlust
anmäla skada eller fel på utrustning och inventarier
bekosta larm som löses ut på grund av oaktsamhet under den bokade tiden