Bokningsvillkor

Avbokning

Avbokning av mötesrum skall ske senast 24 timmar före mötets start för att slippa debitering. Avbokning sker via avbokningslänk i bokningsbekräftelsen som skickas till angiven e-postadress vid bokning.

Fakturering

Fakturan skickas till den e-postadress som angivits vid bokning och ska betalas inom 30 dagar från fakturadatumet.

Tillträde

Tillträde till det bokade mötesrummet sker enligt de på orderbekräftelsen angivna tiderna. Fem minuter före sluttid skall ni ha lämnat mötesrummet iordningställt enligt rubriken Städning och återställande. För tid utöver överenskommelse debiteras timkostnad gällande prislista.

Teknik och möblering

I rummen finns tillgång till stolar, bord, luftkonditionering, whiteboard, Ultra HD-skärm, Ultra HD konferenskamera, 3.1 kanals ljudanläggning och WiFi.

WiFi

Inloggning till det trådlösa nätverket fås på plats i mötesrummet.

Användning

Den som bokat mötesrummet ansvarar för att:

  • mötesrummet endast används för rummets ändamål och den tid som bokats
  • ersätta eventuell skada eller förlust
  • anmäla skada eller fel på utrustning och inventarier
  • bekosta larm som löses ut på grund av oaktsamhet under den bokade tiden
  • alkohol/droger inte förekommer i mötesrummet

Städning och återställande

Den som bokat mötesrummet ansvarar för att:

  • lokalen lämnas i samma skick som vid tillträdet
  • all elektronik är avstängd
  • fönster och dörrar är stängda och låsta
  • belysningen är släckt
  • inga tillhörigheter finns kvar i lokalen
Boka ert mötesrum här
Laddar…